به دهکده مثبت اندیشان خوش آمدید

یه سلام ویژه خدمت شما دوست قدرتمند و بی نظیر، ورود شما رو به دهکده مثبت اندیشان گرامی می داریم.
ما اعتقاد داریم حضور و آشنایی شما با دهکده مثبت اندیشان و آشنایی ما با شما به صورت اتفاقی و تصادفی نبوده و حتماً میل به تغییر مثبت و پیشرفتی در ناخودآگاه شما وجود داشته که باعث شده بالاخره سایت خودتون یعنی دهکده مثبت اندیشان رو پیدا کنید.
ما توی دهکده همه در کنار هم، هر روز تمرین می کنیم که صفات مثبت رو در خودمون تقویت کنیم و اعمال و صفات منفی مون رو کم رنگ کنیم. ما اینجا همه باهم مبلّغ فرهنگ مثبت اندیشی (واقع نگری مثبت) با ریشه الهی هستیم. اینجا برای زتدگی بهتر و سالم تر، شما از تجربیات ما و ما از تجربیات شما استفاده می کنیم؛ پس شما هر کسی که هستی ( کارگر، دکتر ، مهندس، باغبون، رفتگر، نقاش ، استاد، دانشجو، دانش آموز و …) اینجا حضورت و میزان سعی و عملت برای ایجاد تغییرات مثبت در درون خودت برای ما ارزش داره نه مدرک و مقام و میزان تحصیلاتت.
برای اینکه همراه این دهکده و ساکنین زیبا اندیشش باشی کافیه در سایت ثبت نام کنی و هر روز ما رو با نظرات و تجربیاتت همراهی کنی...
جمله تاکیدی امروز سه شنبه ۱۳۹۷/۰۸/۰۱

جملات تاکیدی مثبت برای بالا بردن سطح عزت نفس و اعتماد به نفس می باشد ، جملات زیر را با قدرت و انرژی هر روز بارها و بارها با خود تکرار کنید تا تاثیر آن را در بلند مدت بر روی شکوفایی استعداد ها و توانایی های خود مشاهده کنید.

  • خدای رحمان مرا بسیار دوست دارد و در همه ی امور زندگیم مرا کمک میکند

روشی برای آرامش گرفتن

انتشار : 4 سال گذشته

Positive Energy02005

روشی برای آرامش گرفتن

آرامش گرفتن – ریلکس شدن- چیزی بیش از نشستن روی صندلی دلخواهتان و تماشای تلویزیون است. برای کاهش استرس، ذهن و جسم شما باید آرام شود. روشهای خوبی مثل یوگا، تای چی ( یک سری از حرکات آرام و دلپذیر) و مدیتیشن برای ریلکس شدن وجود دارند.

مانند بیشتر مهارتها، ریلکس شدن نیز نیاز به تمرین دارد که بسیاری از مردم به کلاسهایی برای یادگیری این فنون می روند.

تنفس عمیق یکی از راههای ریلکس شدن است که شما می توانید آنرا در خانه انجام دهید. این یکی از تمرینهای خوب برای شروع و پایان روز شما است. با تمرین روزانه، شما به زودی قادر خواهید بود که از این روش در جاهایی که دچار استرس می شوید استفاده کنید.

  1. در یک موقعیت مناسب بنشینید و پاها را روی زمین قرار داده و دستها را روی پاهایتان بگذارید یا دراز بکشید. چشمهایتان را ببندید.
  2. خود را در یک مکان آرام تصور کنید.مثلا شاید در ساحل دراز کشیده اید، در حال قدم زدن در کوهستان هستید یا شناور روی ابرها هستید. این صحنه را در ذهن خود نگه دارید.
  3. دم و بازدم . روی نفسهای خود تمرکز کنید که آرام و عمیق باشند.
  4. نفس کشیدن را برای ۱۰ دقیقه یا بیشتر ادامه دهید.

سعی کنید حداقل روزی ۵ تا ۱۰ دقیقه وقت برای تنفس عمیق بگذارید یا روش دیگری برای ریلکس کردن را انجام دهید.

 

 Daily Relaxation
Relaxation is more than sitting in your favorite chair watching TV. To relieve stress, relaxation should calm the tension in your mind and body. Some good forms of relaxation are yoga, tai chi (a series of slow, graceful movements) and meditation.

Like most skills, relaxation takes practice. Many people join a class to learn and practice relaxation skills.

Deep breathing is a form of relaxation you can learn and practice at home using the following steps. It’s a good skill to practice as you start or end your day. With daily practice, you will soon be able to use this skill whenever you feel stress.

  1. Sit in a comfortable position with your feet on the floor and your hands in your lap or lie down. Close your eyes.
  2. Picture yourself in a peaceful place. Perhaps you’re lying on the beach, walking in the mountains or floating in the clouds. Hold this scene in your mind.
  3. Inhale and exhale. Focus on breathing slowly and deeply.
  4. Continue to breathe slowly for 10 minutes or more.
  5. Try to take at least five to 10 minutes every day for deep breathing or another form of relaxation.

سلامی به گرمی آفتاب به لطافت ابر به روشنی مهتاب و به زیبایی دوستی به شما دوست مثبت اندیشم . من افتخار همکاری با دهکده مثبت اندیشان و حضور در این جمع پر شور را از استرالیا دارم و سعی میکنم مطالبی رو براتون ترجمه کنم که در شاد بودن و آرامش شما تاثیر داشته باشه. با توجه به اینکه عقاید و نظرات شما باعث بهبود مطالب و انرژی در خانواده مثبت اندیشان می شود خوشحال می شویم اگر ما را در این راه یاری کنید.
مشاهده تمامی مطالب من

۲ دیدگاه در “روشی برای آرامش گرفتن”

  1. دوست خوبم از حضورسبزتون ممنونم
    لطفا میشه بگی نفس عمیق کشیدن روش خاصی داره ؟ نفس کشیدن عمیق شکمی یا دیافراگمی ؟
    مدت نگه داشتن نفس چقدر باشه بهتره ؟

    1. پگاه می‌گه:

      باعث افتخاره دوست فعال و پرانرژی من
      بزودی مطلبی در این مورد میذارم که امیدوارم کمک کننده باشه اما اگر در این باره اطلاعات داری منظور تنفس دیافراگمی است

جملات تاکیدی مثبت

  • خدای رحمان مرا بسیار دوست دارد و در همه ی امور زندگیم مرا کمک میکند

مشاهده آرشیو کامل

لطیفه های مثبت

  • یادش بخیر ، یه معلم داشتیم تو کلاس میگفت شغل ما ، شغل انبیاست
    منم اومدم خود شیرینی کنم ، گفتم انبیا که همشون چوپانی میکردن !
    نه گذاشت، نه برداشت گفت منم دارم همین کارو میکنم دیگه …
    “خدا حفظش کنه زیادی رک بود …”

مشاهده آرشیو کامل

ضرب المثل های مثبت

  • ضرب المثل چینی : مردیکه کوه را از میان برداشت ، کسی بود که شروع به برداشتن سنگریزه ها کرد .

مشاهده آرشیو کامل

سخن بزرگان

  • رابرت کیوساکی : اگه می خوای ثروتمند بشی ، باید بزرگ فکر کنی ، باید متفاوت فکر کنی

مشاهده آرشیو کامل

اثبات مثبت اندیشی

  • إِنَّ هذَا الْقُرْآنَ يَهْدي لِلَّتي‏ هِيَ أَقْوَمُ وَ يُبَشِّرُ الْمُؤْمِنينَ الَّذينَ يَعْمَلُونَ الصَّالِحاتِ أَنَّ لَهُمْ أَجْراً کَبيراً
    همانا این قرآن ( خلق را ) به راست و استوارترین طریقه هدایت می کند و اهل ایمان را که نیکوکار باشند به اجر و ثواب بزرگ بشارت می دهد.
    نام کتاب آسمانی : قرآن
    نام و شماره سوره : سوره اسرا– 17
    شماره آیه : 9
    جزء : 15

مشاهده آرشیو کامل

آیا میدانید که

  • آیا می دانید مقاوم ترین ماهیچه بدن انسان زبان است؟

مشاهده آرشیو کامل

عاشقانه های مثبت

  • هنوز از من ، تاريخِ تولدم را مى پرسى !
    پس بنويس : روز عاشق شدنم به تو ، روز ميلادِ من است …

مشاهده آرشیو کامل